Click2Claim

Click2Claim Asistent pro Váš pohodový let! Doporučujeme ke každému zájezdu za
49 Kč / osoba!

Při objednávce zájezdu přes naše webové stránky vyberte "Cestovní pojištění C2C Asistent" z nabídky nepovinných příplatků pod ceníkem zájezdu. Nebo nám objednávku sdělte telefonicky či emailem.

O zbytek se postaráme my.

V případě problému s Vaším letem máte k dispozici:

  • Asistenční linka
  • Informační servis o Vašich právech v případě problému s letem
  • Ověření nároku na kompenzaci, online podání žádosti a informační servis o stavu žádosti, prostřednictvím naší cestovní agentury
  • Vymožení kompenzace v celé EU včetně soudního sporu v ceně

Již jste se vrátili z dovolené a měli jste problém s letem?

Pokud byl Váš let zrušen, výrazně zpožděn, přesměrován nebo vám byl odepřen nástup na palubu, máte nárok na finanční kompenzaci ve výši 250 – 600€ v závislosti na délce letu.

Mohu podat žádost i když byl můj let zaplacen v rámci zájezdu?

Ano, není důležité, zda jste cestoval(a) individuálně či s cestovní kanceláří. Povinnost finanční kompenzace se vztahuje také na charterové lety. Pro podání žádosti však musíte znát číslo vašeho letu.

Jak probíhá podání žádosti o kompenzaci?

Žádost o kompenzaci můžete podat zdarma prostřednictvím naší cestovní agentury. Volejte na 476 700 470 nebo 777 257 062 či 775 004 006. Objednávat můžeme i na info@a-turist-most.cz .

Kolik za vyřízení zaplatíte?

Služba je zdarma.

Jaké dokumenty pro vyřízení žádosti potřebuji?

Pro důkladné posouzení, zdali je Váš nárok skutečně oprávněný či nikoli, které provádí naše cestovka, je vhodné mít k dispozici veškeré doklady, které se k Vaší cestě vážou, tj. kopie letenky, palubních vstupenek, cestovní pokyny k zájezdu, předchozí korespondence s leteckou společností atd.

Jak dlouho vyřizování žádosti o kompenzaci trvá?

Podle náročnosti případu může vyřizování trvat od dvou týdnů do dvou měsíců. V případě, že nedojde k dohodě s leteckým dopravcem a Click2Claim bude váš případ považovat za oprávněný, může postupovat soudní cestou. V takovém případě může vyřízení nároku trvat déle. O průběhu vyřizování svého případu budete individuálně informováni.